God natt världen.



Nu är det dags att hoppa i säng för fröken Sjöbeck så jag är pigg och alert när korven vaknar imorgon. Vilket han förmodligen kommer göra runt sex-sju tiden, OM jag har tur. Har jag riktig tur vaknar han mellan sju-åtta. Man kan ju alltid hoppas eller hur? Haha... Bara för det kommer han säkert vakna nån gång efter fem, det vore min vanliga otur. Fast har ganska mycket att göra imorgon, så egentligen spelar det ingen roll. Min sömn har varit rubbad under en ganska lång tid nu så jag har i princip vant mig. Men det är skönt att gå upp tidigt, man har liksom hela dagen till godo. Tänk att jag kunde sova till tre förut, hur? Hur fan kunde jag sova så länge? Förstå vad värdelöst! Jag festade i princip bort nätterna och sov bort dagarna på den tiden. Vilket jävla liv va? Skönt att jag kommit över den perioden, för just nu förstår jag fan inte hur jag pallade! Jaja, nog skrivet för min del. Natti natti!


Be careful...
Postat av: sofie :-)

Sv: eller hur... särskilt som folket är 20+ o borde fatta bättre.. men men!

Tur man inte är likadan själv! :-)



Förresten, grymt snygg eftergravidmage! :D Det syns att du fött barn, men huden verkar ju inte slapp eller något - till skillnad mot mitt sladderdaller jag fick pga bristningarna!

Men, som jag brukar säga - hur tråkigt vore det om det INTE syntes på kroppen att man fött fram den största gåva som finns i världen?!

Postat av: Johanna Öberg

gud så söt!

2011-10-01 @ 12:27:13
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se