Frågestund!

Jag vet, jag suger på att blogga nu för tiden OCH jag suger på att svara på era otroligt gulliga kommentarer. Så jävla värdelös! Men ni måste förstå att det händer så mycket i mitt liv just nu att jag tyvärr inte har den tiden. Men det kommer komma en tid då allt lugnat ner sig, då jag har tid att prioritera bloggen igen. Tills dess tänkte jag köra på en frågestund som jag lovar att jag svarar på imorgon kväll/senast söndag beroende på hur mycket jag hinner med här i lägenheten imorgon. Som sagt, mycket på gång just nu. Tell you later!
 


Min egna lilla familj ♥


Be careful...
Postat av: lejla

jag vet att det är känsligt och du helst vill glömma det men jag måste få fråga vad hände mellan dig o mario? skulle verkligen vilja att du svara!! <33

2011-09-17 @ 20:29:45
Postat av: Fie

Skulle man inte kunna få se hur din mage ser ut nu efter graviditeten?

Är du nöjd med hur magen blev?

Hur ser du annars på din kropp om du jämför före och efter graviditet? :-)

2011-09-17 @ 20:40:10
Postat av: Anna

Hur känns det att vara ensamstående?

Varför har ni inte Milo veckovis?

Tror du det tar mycket på ett förhållande att få barn, alltså va det därför det tog slut mellan er?

2011-09-18 @ 08:18:19
Postat av: Anna

Föresten, vad håller du på å gör i lägenheten?

2011-09-18 @ 08:19:42
Postat av: Nathalie

Hej igen, en månad och lite till senare! Jag är rätt slarvig på att blogga och titta i den, tyvärr. Ja, jag lever ensam med honom. Det är tufft kämpigt hårt och jobbigt vissa dagar, men överlever gör jag utan tvekan, och vad skulle jag göra utan min skitunge, brukar jag tänka :) Hur gammal är din Milo nu? :) Kram på er i höst vädret!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se