En mammas kärlek ♥



Du skänker mig en sån otrolig lycka och glädje i livet. Det som känns jobbigt får du med det samma att kännas mycket lättare. Du är min kraft, mitt ljus, mitt allt! Den kärlek jag känner för dig är så stark och tillägnad dig för evigt. Hur ska jag någonsin kunna berätta hur mycket jag älskar dig? Orden räcker inte till. En dag kommer du förstå, den dagen du själv står där med ditt egna lilla mirakel i famnen. Det var inte först då jag själv förstod vilken kärlek mormor och morfar känner för mig. Den dagen var den bästa dagen i mitt liv, dagen du föddes. Den dagen kommer jag alltid bära med mig i mitt hjärta, så som alla våra andra dagar. Men just det ögonblicket, vårat första möte tillsammans. Den stunden går aldrig att ta bort, den stunden, det minnet, kommer jag aldrig någonsin glömma, aldrig någonsin sluta minnas. Jag är så stolt, stolt över att ha dig som min son. Stolt över att vara din, bara din mamma. Jag kommer alltid finnas där för dig, alltid stå vid din sida. Alltid göra allt för att du ska må bra och vara lycklig, trösta dig när du är ledsen och lyssna när du behöver prata. Du förtjänar allt, det bästa av det bästa och jag kommer göra allt jag kan för att du ska få det. Min lilla solstråle, min egna lilla glädjespridare, min skatt. Mamma älskar dig mest av allt! Då, nu och för alltid ♥


Be careful...
Postat av: Nathalie

så underbart skrivet!! <3


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se