Hej, hej och hemskt mycket hej!



Här sitter jag i min ensamhet och funderar över livet, typ... Att jag däremot inte kommer fram till nå vettigt är en helt annan femma! Milo ligger å sover sen längesen och Dizzie är med pappa. Börjar faktiskt vänja mig vid ensamheten och (kors i taket) tycka det är ganska skönt. Överväger om jag ska leva i celibat i resten av mitt liv? Just nu känns det så i alla fall. Men men, vi får la se vad livet har att ge.

Känner mig däremot uttråkad till max, tänk om det bara kunde ploppa upp nån rolig människa utanför dörren. Eller nej, kanske inte ändå. Skulle nog skita på mig om det började knacka på dörren en fredag kväll vid den här tiden. Så, jag tar tillbaka det där. Inga roliga människor utanför dörren tack å gärna inga tråkiga heller för den delen! Tror nog jag ska hoppa i säng istället, så jag är pigg till imorgon. För imorgon ska jag eventuellt ut å plocka svamp med morbror och hans fruga. Fick nämligen ett sug tidigare idag att bara vara ute å traska i skogen, som den skogsmulle man är. Längesen jag va ute i naturen på det sättet, att försöka få med en vagn ut i skogen är en lika dålig ide som att försöka flyga med ett paraply från ett tak - dumt och omöjligt. Det går liksom inte! Ja om det nu inte finns en stor stig att gå på, men då är man inte ute i skogen. Eller, inte på det sättet i alla fall. Det riktiga sättet! Jaja, whatever! Sängen väntar, natti natti folks!

Å som svar till dig som undrade om jag hade extensions; noppe inga extensions här inte, inget annat jox heller. Utan det är bara mitt egna hår från rot till topp. Sen har jag haft turen å fått väldigt tjockt hår, nästan för tjockt. Men som man säger "hellre för mycket än för lite" ;)


Be careful...
Postat av: 18 år och mamma till Valentino. <3

Hoppas ni mår bra! :) Men hade inte du en till hund förut, vad har hänt med den? :/ <3


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se