Tröttos!



Sitter för tillfället med min bästa vän under morgontimmarna (kaffekoppen) och försöker vakna till liv. Med tanke på att jag varit vaken sen strax efter sex imorse så borde jag vara piggare än vad jag för tillfället känner mig. Men idag är jag tröttare än vanligt helt enkelt och som ett minus i kanten har jag ryggvärk på det, not fun!

Förhoppningsvis blir jag piggare snart för jag har en massa att göra här hemma. Måste dra golven, plocka lite och fixa iordning mig själv. Å som alla ni mammor där ute vet så är det ett projekt när man har ett litet barn att hålla koll på varje sekund, att bara hinna göra sig själv iordning är i princip omöjligt och tar galet lång tid. I alla fall om man har ett barn som Milo, som ska klättra på precis allt och göra bus så fort han får chansen, haha. Bara att skriva det här inlägget har tagit över en halvtimma liksom. Men så är det, det får helt enkelt ta den tid det tar. Dags att sätta igång, tjingeling!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se