Wooops...

Jag är så arg på mig själv och på min klumpighet (säger man så?). Hur som helst... Vet ni vad jag gjort? Fått stearin på mina nya älskade favorit jeans! Hur fan lyckas jag, hur kom det dit? Har jag ens varit nära ett ljus?! Har tillbringat en timma med att skrapa, stryka, gnugga med yes samt lagt i blöt med vanish. Nu kan jag inte annat än hoppas på att dom är fläckfria när dom kommer ut från tvättmaskinen. Annars blir jag på fullaste allvar riktigt jävla ledsen! Hoppas, hoppas, hoppas!

En liten roligare grej är att jag varit iväg å köpt det jag ska ha till halloween partyt Mysan å Steven ska dra ihop nästa helg. Något som är ännu roligare är att jag spontan bestämde mig för att åka på Bandit kryssningen idag, kommer bli awesome! Längtar verkligen, har så sjukt mycket roligt att se fram emot de närmsta veckorna. Den här helgen blir det pyjamas party för mig, Mysan, Annelie, Nino och småttingarna. Samt till att fira storebror som fyllt år. Nästa helg blir det halloween fest, helgen efter det en lugn och mysig hemma helg och därefter Bandit. Sen är det Milos ett års dag som kommer bli roligast utav allt, gud vad jag längtar. Då ska det bakas, dekoreras, öppnas presenter till lilleman och bara umgås med alla man tycker om. Sen är det både jul och nyår och några dagar efter det drar jag och Milo upp till fjällen i en vecka tillsammans med Mysan, Steven och Liam. Jag bara älskar när det händer en massa så tätt inpå. Nu ska jag däremot hoppa in å ta en dusch å sen slagga, imorgon är det tvättstuga klockan sju som gäller och sen blir det en tripp till Handen. Natti natti folks!


Be careful...
Postat av: Becky

Lägg dem i frysen :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se