Morsning korsning!



06:30 traskade vi upp idag, härligt med sovmorgon va? Hehe... he... he... Tacka fan till den som uppfann kaffet, vad hade jag gjort annars? Trallat runt här hemma som en levande zombi? För det är exakt så jag känner mig innan jag fått i mig första koppen. Nu är jag däremot pigg, eller har varit det ett bra tag nu. Man kan inte bli annat efter allt lekande å busande med lilleman. Snart ska han däremot få vila en stund och jag ska passa på att hoppa in i duschen å dra på mig facet. Sen är vi redo för äventyr igen, eller, sen är jag redo för nya äventyr. Milo är nog alltid det, haha. Hoppas ni får en grym lördag allesammans!

Å ja, jag är helt svart under ögonen. Å ja, jag glömde tvätta bort sminket igår. Eller nej, jag glömde inte, jag orkade inte! So long!


Be careful...
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

kikar in och hoppas att allt är bra med dig? :)

kram.


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se