Welcome back!



Ja ni mina kära vänner, jag har valt att fortsätta blogga här istället. Finest va helt enkelt ingenting för mig, ett riktigt tråkigt och krångligt ställe om jag ska vara ärlig. Nu ska jag bara föra över alla inlägg från finest och sedan kör vi på som vanligt!

Update: Kommer fortsätta föra över inläggen från bloggen på finest imorgon, för jävlar vilken tid det tar!


Be careful...
Postat av: Amanda

Åh vad söt :) vad stor han har blivit :)

Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Åh säger som amanda,vad stor han har blivit! Kul att du är tilbaka!:)

2011-03-15 @ 22:48:31
URL: http://julhaz.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se