Today I look like this!

 

Oversize tröja och ett par slitna jeansleggings, ruffsigt hår och en lättare sminkning. Såg föresten att ni var några som undrade vart jag köpt läppglanset med plump effekt, för er kan jag berätta att det går att beställa på
HÄR för 190 kronor. Sen kan jag tilläga att det faktiskt fungerar, däremot sticker det lite på läpparna i ungefär 5 minuter. Men vill man bli fin får man lida pin som man brukar säga!

Känner mig stressad som fan just nu, vi har en massa att hinna med idag. Handla födelsedagspresent till Edwin som fyller ett, fixa med min lur som gick sönder, köpa tvättmaskin, storhandla och sedan dra en behövlig storstäd här hemma. Så jag ska nog ta å lägga på ett kol nu, tjingeling!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se