Today I feel great!



Huvudvärken är borta och jag känner mig helt utvilad, att Milo valde att ta sovmorgon idag å inte vakna först vid åtta imorse gjorde verkligen min dag. Jag är inne på min andra kopp kaffe å har redan hunnit bada Milo, sätta på en tvätt samt slappa framför tv:n. Ska snart ta ut hundarna på en promenad och sen blir det en dusch å till att sätta på facet. Det är så skönt att Mario tar ut hundarna varje morgon innan han åker till jobbet, då slipper jag stressa med det på morgonen och kan ta det lite lugnare än vad jag annars skulle behöva göra. Det gäller att sammarbeta när man har familj och hjälpas åt så gott det går.


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se