Så gulligt!

Jag blev riktigt rörd när jag kikade in på mailen tidigare ikväll å fick syn på ett mail från en av mina läsare. Hon har tagit sig tid att teckna min lilla prins, vad tycker ni, är det likt?

 

Hej Nathalie! Jag är ingen konstnär som tecknar vackra porträtt på något sätt, men jag tycker att det är jättekul att teckna, även om det inte blir så bra :) Jag tycker att Milo är så himla söt så jag ville bara testa att teckna av honom. Och jag vet, den är inte så himla lik men jag tänkte om du ville se den ändå. Kram Julia!


Jag tycker du är jätte duktig Julia och vet du? Du förtjänar en
FET LÄNK som tack!


Be careful...
Postat av: Anonym

oj vad snällt gjort! fint var det!

Postat av: julia

Åh tack vad gullig du är! Nästa gång ska jag få till det liite bättre kram på er!<3

2011-03-22 @ 10:48:08
URL: http://juliasundstroms.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se