Pigg & glad varje dag, typ...



Well, jag har haft fullt. Jag förstår inte hur folk hinner blogga å svara på en massa kommentarer när dom har barn? Fan, jag hinner knappt med att göra mig själv iordning nu för tiden liksom. Det är galet vad mycket tid Milo tar, särskilt nu när han knappt sover nått om dagarna längre. Men det gör inget, för jag älskar att spendera tid med honom. För mig är det den viktigaste delen och den roligaste i mitt liv. Nu sover han i alla fall, fast om jag känner honom rätt så kommer han vakna upp när som helst. Å sen när han ser mig kommer han ge mig världens största leènde, åh vad jag älskar dom stunderna! Han sprider så mycket glädje och kärlek den där lilla människan!

Som jag sa, nu har han vaknat. Tjingeling!


Be careful...
Postat av: Therese

Det är ju vad man prioriterar. Antingen bloggar man och skiter i att göra i ordning sig eller så fixar man till sig och struntar i att blogga :)

Postat av: Tina

Jag försöker hinna svara på dom kommenterar jag kan när jag har tid. Blir oftast när Nellie sover. :) Vilket hon inte gör mycket nu för tiden.

2011-03-29 @ 23:06:00
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & gravid i vecka 27!

Ja, det är inte lätt att hinna med att svar apå kommentarer, och att blogga!

Jag svarar på kommentarer så jag har tid, ork och lust :)



Hoppas att nu kryar på er snart!

2011-03-30 @ 12:34:03
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se