Mammas lilla sötnos!



Milo är verkligen mig upp i dagen, inte nog med att han skulle krångla till det å ligga fel när han föddes (så som jag låg när jag föddes) så har han även börjar suga på samma fingrar som jag gjorde när jag var liten. Pekfingret å långfingret för er som inte ser... Vi får vell hoppas att han inte ärver "vildheten" från mig, för jag va tydligen en riktig vilde som liten och speciellt när det fanns vatten i närheten. Han kan vell få lugnet från Mario istället, han sov tydligen för det mesta under hans första år. Fast helt ärligt så tror jag nog inte att det blir så, haha!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Så söt! :)

Postat av: Coquina

Så söt =) Kika in på min blogg, har lagt upp en tävling som jag tror kan passa er =)

2011-03-29 @ 21:15:24
URL: http://coquina.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se