Lite piggare...



En kopp kaffe senare så har jag piggnat till lite mer i alla fall, fast jisses vad skönt det hade varit att få gå å lägga sig i sängen istället. Men jag får mysa vidare med världens sötaste unge i min uber sköna morgonrock istället å pimpla kopp nummer två. När Milo väl somnar igen ska jag passa på att ta en dusch och göra mig iordning. Vi ska nämligen med brollan till Handen sen, han ska till arbetsförmedlingen å jag ska passa på att fixa dricka till mig och Mario inför lördagen. Däremot kommer det inte bli mycket, tror nog jag kommer vara ganska lättpåverkad nu när man varit nykter i ett år. Galet vad tiden går fort!

Update 16:05 Jag bara älskar hur svullen i ansiktet man är när man precis vaknat, haha!


Be careful...
Postat av: Malinne Mamma till Nellie 19 månader och Tiffanie 5 månader

Rekommendationerna är att byta när bebisen kan sitta ordentligt runt 6 månader.Självklart kan man byta tidigare,det gör man ju som man vill....Men man ska (enligt rekommendationer)vänta så länge som möjligt.

Fråga på BVC vad dom tycker du ska göra....

Hoppas du ej tog illa vid dej?

MVh


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se