Jag avlider, fan så trött jag är!



Varför? Varför envisas Milo med att gå upp så här tidigt? Varför gör han på detta viset? Jag tror jag kommer avlida, av sömnbrist. Det känns i alla fall så för tillfället, min kropp strejkar! Vart tog dagarna vägen då han kunde sova till tio - halv elva? Tacka fan för kaffet, det är liksom min bästa vän under mornar som dessa...


Be careful...
Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

ja du,dom dagarna är nog över. Vilja var runt 3 månader när hon fick in sina rutiner och somnade runt 19.00 på kvällen och då sov hon till ungefär 07.00. Som värst var det när hon skulle upp 04-05.00.

Nu är 07.00 sovmorgon och värsta lyxen! ;) hahahah! Visst är jag fortfarande trött ibland men jag piggnar till ganska fort. Gäller att lägga sig i tid på kvällen. ;)

Postat av: Yohanna

Åh gör dej själv den stooooora tjänsten att vila då & då samtidigt som Milo vilar! Du kommer må såååå mycket bättre då! Jag vet att man vill passa på att göra tusen saker när barnet sover, men tro mig.. emellanåt MÅSTE man vila extra!!

2011-03-19 @ 13:02:20
URL: http://maiplu.se

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se