.



Vet ni vad jag ska göra imorgon? Något som jag helt glömt bort? Jo jag ska till Annelie och fixa håret, nu ska det bli mörkt! Dock inte så mörkt som på bilderna, men vi ska slänga in en massa mörka slingor. Kommer bli grymt snyggt, I can feel it! Fast visst är jag lite sugen på att färga hela håret mörkt igen, fast jag vet ju hur det slutar. Till sommaren kommer jag ångra mig å påbörja projekt "bli blond" igen som alla andra gånger, så jag håller mig nog till min plan. Massa mörka slingor nu och sen till sommaren slänger jag bara in en massa ljusa. Eller? Eh, vi väntar å ser hur det blir imorgon. Min beslutsångest är inte att leka med liksom!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se