.



BB är slut, min kropp är slut och mitt huvud med för den delen. Nu väntar sängen, gissa om det ska bli skönt att krypa ner i den efter en sån dag som den här. För tro mig, det har verkligen varit en händelserik dag! Önskar att jag kunde berätta för er, men det är alldeles för privat för att kunna delas med till hela svenska befolkningen. Däremot kan jag berätta att jag fått lärdom om hur svenska polisen arbetar och nej, dom gör inge bra jobb! Inte i detta fall i alla fall, dom borde istället använda sina "dyra resurser" till att ta fast brottslingar, inte spana på människor som är oskyldiga!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se