.



Nu har vi varit ute å promenerat i det härliga vädret, Milo somnade i bärselen å ligger fortfarande å sover. Så jag ska passa på att ta mig en dusch. Haha, måste se roligt ut när jag kommer gåendes, en rottweiler, en chihuahua och ett litet barn. Inte konstigt att folk ger mig dom största leendena dom kan ge när jag möter på dom ute. Ganska gulligt, tycker ni inte? Å till alla som sagt att jag inte kommer klara av två hundar och ett litet barn, allting går om man bara vill! Visst finns det dagar då det är lite jobbigt, men jag skulle aldrig kunna göra mig av med varken Dizzie eller Gucci, dom tillhör familjen och är här för att stanna!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se