.



Jag är för jävla trött, ont i huvudet har jag också. Så ska nog hoppa i säng när som helst, har hållt igång sen sju imorse så det är inte konstigt att kroppen säger ifrån. Imorgon ska vi åka å hälsa på farmor, det kommer bli tungt. Hur mycket jag än hoppas på att det inte blir sista gången vi träffas så har jag en känsla över att det faktiskt kommer vara så. Imorgon kan alltså komma att bli sista gången jag ser min farmor i livet, den tanken är hemsk. Hur mycket man än försöker förbereda sig på döden så går det inte, den slår ner en lika hårt ändå. Det gör ont, nå fruktansvärt ont...


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se