.



Jag har så mycket roligt att se fram emot den kommande tiden, nu i helgen ska vi fira Sebbe som fyller 21, nästa helg blir det "klädarbytardag" hemma hos Mysan med brudarna. Vilket innebär att vi alla rensar våra garderober, byter kläder och äter nå gott. Helgen efter det fyller Malin 30 å då blir det fest. Milo ska vara hemma hos sin mormor över natten, gud så nervös jag blir när jag tänker på det. Men jag vet att det kommer gå bra, mamma vet vad hon pysslar med och Milo älskar att vara med sin mormor. Men första gången är nog alltid nervöst! Ska bli roligt att få komma ut lite, men fan så jag kommer sakna min lilla kotte! Sen är det ju Bandit också, fast det är ju ett tag kvar dit. But still, jag har mycket roligt att se fram emot jag.


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se