Det är inte bara Milos 4 månadersdag idag...



Utan det är även exakt ett år sedan vi fick reda på att jag var gravid med våran lilla ögonsten, en av dom bästa dagarna i mitt liv. Hur kan tiden gå så fort? Jag kommer ihåg den dagen så väl, jag minns alla känslor, glädjen men även den där lilla gnuttan av rädsla. Jag minns hur jag tänkte att tiden skulle gå så sakta, den där innerliga längtan efter plutt. Jag minns hur lycklig pappa och mamma blev över att de skulle bli morföräldrar, jag minns hur hela Mysan sken upp. Jag minns hur vi ringde till mina bröder å berättade att de skulle bli morbröder om allt gick som det va tänkt. Ja, jag minns exakt allt från den dagen. Den dagen då mitt liv kom att förändras helt, den dagen då mitt riktiga liv började ♥

Jag har skrivit ett helt inlägg om den dagen för er som vill läsa,
TRYCK HÄR för att komma dit!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se