Dagens skratt!



Tidigare idag vid middagsbordet fick Milo för sig att uträtta behov nummer två. Det hela resulterade i en explosion nere i blöjan. Det va skit överallt! På honom, på mig, på babysittern - överallt! Sebbe sprang runt och skrek medans jag och Blubb torkade upp och badade Milo. Samtidigt som de va nå sjukt äckligt så kunde jag inte hålla mig från skratt, att se Sebbe springa runt skrikandes som en tjej med händerna viftande gjorde verkligen min dag. Ja han såg verkligen ut som en riktig liten gay som precis sett två tjejer hångla. Det är ju tur att han har Blubban så man slipper bli osäker på hans läggning, haha! Inte för att jag har något emot homosexuell, but still!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se