Asså...



Jag är så hungrig så jag dör! Mario är på väg hem med pizza, hoppas jag i alla fall. Min mage liksom skriker efter mat å vårat kylskåp ekar i princip. Milo somnade för ett tag sedan, Dizzie sover hon med å Gucci springer runt å leker med sin råtta. Farsan är hos min kusin på middag men borde komma hem snart han med. Jag är så van vid att ha folk runt omkring mig hela tiden så när jag blir ensam blir jag med detsamma helt uttråkad och rastlös. Det är ju nu jag ska passa på att slappa av och bara rå om mig själv lite, men jag känner mig lika stressad för det. Jag har liksom glömt bort hur man bara släpper allt å kopplar av, vad fan fick mig att känna mig avslappnad förut?


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se