Fuck you, I'm back and here to stay!



Jäklar vilken underbar dag det har varit! Har spenderat den med Blubban (lillebrollans flickvän), och självklart Milo. Mysan va även förbi en stund och senare blev det middag här hemma. Bjöd på potatisgratäng, ostfylld fläskfilé inlindat i bacon, fetaost sallad, guacamole och tzatsiki. Med tanke på hur tyst det var runt köksbordet och alla "mmm:ande" så antar jag att dom gillade det. Eller va fan, det är klart dom gjorde!

Har kommit underfund med en sak den senaste tiden, det har varit alldeles för många människor runt omkring mig som jag försökt respektera på alla möjliga sätt. Jag har inte kunnat vara mig själv, bland annat va det därför jag la av med bloggandet. Just för att jag inte kunde skriva det jag ville innan eller hur jag ville. Jag va tvungen å tänka på vad "dom" skulle tycka... Nu har jag däremot kommit till insikt med det hela, bättre sent än aldrig. Men seriöst, varför ska jag anpassa mig efter andra? Varför ska jag låtsas vara någon jag inte är? Det är vell för fan min blogg? Mitt liv? Jag har vell ändå rätten till att göra vad jag vill med bägge?

Just nu är jag mestadels irriterad på mig själv över att jag låtit personer utan någon som helst betydelsé fått så stor inverkan på mig!


Be careful...
Postat av: Amanda

oj vad stor han har blivit:)

Postat av: pimpXprincess

Åh, så söt han är :)

2011-07-01 @ 11:20:25
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se