Worlds cutest!



Well well, bad update huh?
Jo jag vet, men har haft fullt upp hela dagen. Först kom Annelie, Cornelia, Nino och Mika förbi. Vi tog en promenad, hämtade ut en jätte söt leksak till Milo som han fått från Libero (visar er den imorgon), käkade hämtmat från Vegabaren och drack kaffe. Sen gick jag till mammsen å tränade, Afrikansk dans är verkligen grymt jävla jobbigt och kul! Men mest jobbigt, höhö... Svetten rinner i alla fall å det är vell det som är meningen? Imorgon får jag däremot träna själv då morsan inte är hemma å Blubba fortfarande är uppe i Norrland, funtar på att ställa mig en timma på crosstrainern istället? Galet tråkigt att träna själv, don't you think? Hur som helst, en dusch senare så kom Cornelia å hämtade mig å vi åkte iväg en sväng till Handen å hyrde film. Black swan tror jag den hette, en bra men annorlunda film. Lite konstig sådär... Eller svår att förstå kanske man ska säga och kom nu inte å säg att det är för att jag är blond. För varken Mario eller Cornelia förstod riktigt dom heller. Om den är sevärd? Mjo visst. Om jag skulle rekomendera den? Nja, det tror jag nog inte. Då finns det nog bra många fler filmer där ute som är mer värda att se än denna. Hoppas på bättre update imorgon.
God natt!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se