Well...

Jag vet att bloggandet inte varit det bästa, men med en grinig son som har en massa tänder på G så räcker tiden liksom inte till. Sen har routern gått sönder också så nu kan vi bara vara inne på internet en åt gången...

 

Imorgon ska i alla fall jag och den här fisekörven åka in till stan å luncha samt äta middag med morsan och Jimmy. Sen ska Mario passa på å slänga ner den där gåstolen samt lite annat jox i källaren, Milo har nämligen blivit allt för vild i den samt att han börjar bli för lång å snart kommer trilla ur. Så nu är det dags för den att åka ner i källaren å vänta tills nästa bebis kommer och vill använda den, hehe... Å nu behöver ni ju inte tro att jag är gravid igen, eller är jag? Eftersom folk ändå är så bra på att spekulera kring sånt som inte angår dom ett skit så kan ni ju fortsätta spekulera kring detta också. Mehehe!

Natti natti folks!


Be careful...
Postat av: Mariah, mamma till cornelia

Vi föräldrar behöver inte be om ursäkt om vi inte bloggar. Folk måste fatta att barn tar tid. :) och att folk lägger sig i saker dom inte har med att göra fattar jag bara inte, varför Inte sköta sitt liv och skita i andra? Go girl!

Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Va stor lillkillen blivit!! :)

Allt bra med er?

Kram!

2011-07-24 @ 23:55:00
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Jessica Hill [foto]

Kära nån vad länge sedan jag var inne på din blogg! Senast var nog när din ögonsten precis var nyfödd tror jag. Riktigt stor har han blivit :) Hoppas allt är bra med er!



Kram Jessica

2011-08-03 @ 21:07:56
URL: http://jessicahill.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se