Bildbomb från idag.

Börjar det här inlägget med en massa söta pics på mig å Milo tidigare idag, synd bara att han ska hoppa varje gång jag tar ett kort, haha.



Vi har i alla fall haft en grym kväll jag, Milo, Mario, lillebror och Blubb. Å Dizzie såklart, henne får vi inte glömma! Elgrillen får fan högsta betyg från mig, jävlar vad gott det vart. Dessvärre glömde jag totalt bort att fota allt smarrigt vi stoppade i oss, ni får använda er fantasi helt enkelt; Flintastek, färskpotatis, pommes, bea, tzatziki, vitlöksbröd och en kall i handen. Göttgötteligöttgött!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Så söt :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se