Tidsinställt inlägg...

Eftersom jag typ aldrig hinner blogga på mornarna längre så kör jag ett tidsinställt inlägg. Just nu står jag antingen å byter blöja på Milo eller sitter vid köksbordet å matar han med gröt. Om ett tag kommer det va full fart här hemma, antingen övar Milo på att krypa, sitter å leker eller busar med mamma/pappa. Jag själv kommer vara dötrött (eftersom klockan i skrivande stund är två på natten), förmodligen är jag nog inne på min andra kopp kaffe också? Haha...

Bjussar på två bilder från igår när Milo fick sig ett dopp i diskhon. Gissa om han tyckte det va skoj?





Töte är verkligen galen i allt som har med vatten att göra ♥


Be careful...
Postat av: Nathalie



Haha jag längtar ändå tills hon tar sig fram mer själv, så slipper man bära henne vart man än ska, hon tar ju sig fram i gåstolen men den kommer hon ju inte överallt med.



Hmm ja nu sitter hon här och är arg så får underhålla henne ett tag:)

Hoppas ni får en bra dag!

Postat av: S.

Sv: Ja, tiden går alldeles för fort. Min pojk fyller tre i september. Vart tog bebistiden vägen liksom? ^^



Jodå, det är fint här. Ska hämta hem min son från hans pappa idag. Så då blir det bara fint. =)

hur är det själv då? :)

Kram

2011-07-23 @ 11:37:43
URL: http://imyourheartache.blogg.se/
Postat av: sara

Hej! jag följer dig på bloglovin och jag har bytit blogg. min gamla var ensara.blogg.se och nu har jag börjat om från början av olika anledningar.

Jag vet inte om du följde mig, men jag vill gära få tillbaka mina läsare och att de ska veta att jag bytit place! kom in och kika och säg gärna hej :)



kram sara

2011-07-23 @ 11:47:51
URL: http://sundutanh.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se