Soooolen, vart är du?

Med tanke på skitvädret utomhus så har jag och Milo bara njutit av en lugn slappar dag här hemma, såna dagar behövs också emellanåt! Föresten kom farsan hem med en alldeles awesome grej till oss, nyfikna på vad? Såklart ni är! Visar er i ett senare inlägg, bara för att teasa er lite innan, hehe. Vad ska ni göra idag då? Själv ska jag snart sätta igång med middagen, eftersom farsan drar till Thailand imorgon under en hel månad så tänkte jag passa på å göra den rätten han gillar bäst av alla mina. Nämligen gratinerad kasslergratäng i ugn med inget mer än potatos! Yummie yummie! Senare mot kvällen kommer morsan å Jimmy förbi också, kanske även morbror, lillebror å Blubb? You'll never know! Det brukar liksom vara så att kommer några så droppar det alltid in flera, men inget mig emot. Jag älskar att ha människor runt omkring mig!



Slänger in en bild på världens sötaste unge!


Be careful...
Postat av: Mimmi - 24 dagar till BF!

Herregud vad söt han är! :D


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se