Skål! Eller inte...



Avrundar en underbar lördag med en kall Heiniken i handen, mer än så blir det inte. Mario däremot verkar köra all in? Han sitter nere på gården med en massa andra, utan en tanke på stackars mig som sitter här helt ensam. Dom skulle komma upp sa han, för två timmar sen! Men helt ärligt så skiter jag i det snart, funderar ändå på att hoppa i säng så jag är pigg imorgon. För imorgon ska vi åka å bada, eller kanske inte. Den där jäveln lär ju vara bakis som ett svin, trött och inte kunna köra. Kul jul! Å han som typ aldrig dricker... suck! Annars får vell jag å Milo ta en tripp själva någonstans, kanske in till stan å luncha med mamma å Jimmy? En sak är ju säkert, jag tänker inte sitta inne om det är fint väder ute med en fyllesjuk sambo - hell no!

Sov gott!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se