Sicken morgon!

Vaknade relativit tidigt idag, runt sju gick vi upp. Idag har jag en sån här "piggdag", vilket alltid resulterar i en massa städ å fix för min del. Har hunnit fixa disken, tvätta och tagit ett varv med dammsugaren. Vi har även varit ute på två promenader, en kortare med Dizzie eftersom hon fortfarande haltar lite och en lite längre själva. Ska ta å göra mig iordning sen ska vi nog ut till parken, om det nu inte börjar regna...



By the way! Budade hem 20 näspluppar på tradera i slutet på förra veckan och dom ploppade in i brevlådan redan igår, vilken jävla leverans va? Å vet ni vad jag pröjsade för dom? 119 riskdaler med frakt! Jag vet helt sjukt, tradera är bra skit må jag lova!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se