Rubbad dygnsrytm!



Jag och Milo måste verkligen ändra våra sömnvanor, bägge två går å lägger sig på tok försent. Idag skulle jag ha gått upp 7 för att väcka honom, men tror ni min klocka ringt eller? Nej! Nå jävla fel på mobilen är vad det är, kanske inte så konstigt eftersom den är 3 år gammal snart. Dags för en uppgradering kanske? Haha... När iphone 5 kommer då kan ni räknar med att jag skickar ut den gamla luren från balkongen! Hur som helst så vaknade vi klockan tio, hajar ni tio! Fan hela dagen har ju nästan gått då ju, börjar få ångest över att sova så länge. Så idag ska jag i säng innan tio och Milo innan åtta, kämpa kämpa!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se