Hot!

Seriöst, jag dör av värmeslag! Har spenderat min ensamma tid till å städa hela lägenheten, så nu är det skinande rent här hemma igen. Är det bara jag som älskar den där känslan och fräscha doften av nystädat? Pratade med Mario nyss också, allting går så bra så. Däremot ska han komma hem å lämna min snuffe till mig snart, det är galet vad Milolängtig jag blir så fort han inte är i närheten ♥



Tre mössor jag köpte från Polarn&Pyret under shoppingturen i stan i torsdags, dom kommer passa as bra på Milo i vinter! Senare slänger jag upp ett inlägg på allt som mamma och Jimmy köpte till lilleman.


Be careful...
Postat av: sofen *foto-musik-vardag*

SV: Yes, hittade den. Skitbra film ju!

Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

Hon har sen hon började äta mat vid 4 månaders ålder haft problem med maten...Hon fick kväljningar och har spytt.När det gick över har hon i perioder helt slutat äta mat bara druckit välling.Hon bajsade typ 4-5 gånger per dag...Hon har inte gått upp i vikt...Läkarna har inte vetat vad det varit för fel på henne då vi prövat allt.Jag har kämpat i 2 ÅR!!! För att få tester på henne och nu ÄNTLIGEN har vi fått remiss till en dietist.Troligen är det mjölkproteinet hon är allergisk emot inte laktos eller gluten.Men fler tester ska göras för att vara helt säker...det gör så ont i mitt hjärta när vi inte vet vad som är fel.Och jag hoppas för att själv få lugn i själen att det är mjölk.....



Hoppas du har en bra dag ;)

Kramar

2011-07-23 @ 16:31:05
URL: http://malinnes.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se