Fullt ös!

Idag har jag haft fullt upp, sen sju imorse har det varit ett jäkla håll igång. Älskar såna här dagar när man får mycket gjort! Kvällen avrundades med finbesök från världens bästa Cornelia. Nu ska jag däremot fortsätta med det jag höll på innan hon kom, att packa. Jag och Milo drar iväg på en minisemester imorgon till Vingåker med storebrollan, Malin och Marre. Morsan å Jimmy är redan där, lyllosarna! Förhoppningsvis blir det sol så vi kan njuta av poolen, grilla en massa gottigheter och bara njuta. Jag behöver det här, bara få komma iväg hemifrån å göra någonting annat för en gångs skull. Det blir skoj för Milo också, han älskar nya platser. Det finns ju så mycket roligt att titta på då, min lilla gullunge!

Här kommer bilder på kläderna Milo fick av mamma å Jimmy under den senaste shoppingrundan.









Allt är från Polarn & Pyret.


Be careful...
Postat av: Lisen

allt är bara bra med mig, själv då? :)

Postat av: sloarez - Passion for photo

Hejhej, ville bara titta in och säga att du har en så fin blogg! kram :)

2011-07-28 @ 15:00:14
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

kraaaaaaaaaam



www.Gniztra.com



2011-07-30 @ 18:54:35
URL: http://www.gniztra.com
Postat av: emma

sv; hejhej! jodå det är kanon sjdå?

2011-08-01 @ 14:44:54
URL: http://astromm.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se