Don't worry...



Jag har INTE klippt av mitt långa svall, behövde bara ha något å skratta åt efter att spelandet gick åt helvete. Å vill ni veta en sak? Körde en omgång till och... förlorade! Igen, whattafuck? Igår hade jag turen på min sida, inte idag tydligen. Eller kan det ha varit för att jag å Mario småtjaffsade igår? "Tur i spel, otur i kärlek" sägs det ju. Så jag får nog starta upp ett storbråk mellan oss, slänga in lite cash och spela fort som fan. Sen får jag säga förlåt, pussa lite på honom å förklara varför jag började tjaffsa. Skulle han fortfarande vara lite småputt så berättar jag bara för honom hur mycket stålar det är på väg in på mitt konto så rycker han nog upp sig igen. Smart plan va?

Whis me luck!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se