Skit också!

Igår upptäckte jag att spisen och ugnen inte fungerade längre, varken plattor eller ugn blev varma. Farsan sa att det kunde vara proppen som gått, jag höll tummarna för att det INTE skulle vara så. Då skulle vi ju få en helt ny spis om denna gått sönder. Så idag kollade farsan proppen, "den är hel" säger han. "Fan så bra!" utbrast jag, då får vi en helt ny ugn och spis. Ringde till våran hyresvärd och förklarade läget å alldeles nyss va en nisse här uppe för att kolla. Jag förklarar att farsan kollat proppen å bytt men att det inte funkade ändå, dock ska han prompt kolla proppskåpet ytterliggare en gång. Vet ni vad nissen säger? Att det går TRE proppar till spisen och ugnen och att två stycken gått. Han bytte ut dom två trasiga och vips så funkade den igen. Jävla skit, där försvann min sprillans nya ugn/spis! Han påpekade även att jag kunde hälsa far min att kolla alla proppar nästa gång, fyndig gubbe va?


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se