Nu tar jag natten.



Nu ska jag ta mina trötta ögon och bege mig till sängen, det har varit en lång dag idag. En väldigt påfrestande sådan och jag har mycket att stå i imorgon. Sen har Milo sovit så mycket under dagen och kvällen att jag inte vet hur mycket mer sömn det blir för honom. Det kan ju faktiskt vara så att han vaknar upp pigg som en lärka om bara några timmar och då måste jag vara fit for fight jag med. Trots allt så är det Milo som styr mitt liv just nu, men jag klagar inte. Sova kan man göra när man blir gammal! Det bästa jag vet är att spendera tid med min son, jag älskar verkligen att vakna upp å mötas av hans underbara leende varje morgon ♥  God natten!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se