Kan någon förlänga timmarna på ett dygn tack!



Än så länge har jag bara varit hemma, lekt en massa med Milo, hunnit diska halva disken innan han vaknade, lekt ännu mer, bytt blöjor och torkat spya. En vanlig dag för fröken Sjöbeck helt enkelt och tro det eller ej men jag älskar dom dagarna! Fast hade önskat att jag fått mera gjort, det känns liksom som om tiden inte räcker till. Sen när Mario kommer hem ska jag däremot gå iväg å sola, tralla ner till centrum, förbi mamma å hämta Dizzie och sen hem å träna en timma på crosstrainern. Efter blir det till att laga lite käk, slänga på en maskin tvätt och bada Milo. Kanske drar jag en runda med dammsugaren också om jag orkar? Just det, måste få Mario att rensa sina garderober också. Den mannen har allt för mycket kläder som han inte använder, som bara hänger där å tar upp onödig plats. Vem fan har sagt att det bara är brudar som samlar på sig för mycket?


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se