"Wakie Pakie"!



Fy fan, det borde vara olagligt att gå upp så tidigt som jag gjort idag. Jag är helt slut och helst av allt hade jag bara velat gosa ner mig i sängen igen å somna om, men icke! Man kan ju tycka att jag borde vara någelunda piggare än vad jag är efter att ha varit vaken i en och en halv timma, but hell no! Jag är inte van vid att gå upp så här tidigt, kan inte ens minnas när jag senast gjorde de?

Snart ska jag i alla fall börja gå mot tåget, ska in till stan å gå på den där jädrans kursen via arbetsförmedlingen. Kul, verkligen! Vad jag ska göra där har jag ingen aning om, det jag vet är att jag förmodligen kommer spy på vägen dit samt ha en jävligt ond rygg när jag kommer hem. Långa färder är inte bra för min del, synd att ingen bryr sig.

Have a fucking wonderful day!


Be careful...
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

Jag kan tänka mig det! :) Har ni bestämmt er för att kolla vilket kön det är?

Postat av: pimpXprincess

Hoppas att ryggen inte plågar dig för mycket och att kursen inte är För tråkig!



Svar: Det kan jag tänka mig. Jag är supernyfiken trots att det inte ens är jag som ska ha bebisen. Haha :D



Jodå, jag har ränt runt lite, umgåtts med vänner och klippt mammas kompis hår. Du då?



Haha, jag hatar ju Stockholm! xD

2010-05-31 @ 09:20:38
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Haft en bra helg? =D

2010-05-31 @ 11:40:26
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Pauline♥

vilken fin bild:)



svar: ja praktiken går galant:D

2010-05-31 @ 18:50:57
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se