Varför ska mitt liv bara gå i motvind just nu?



För det första så har jag fortfarande inte fått mitt lösen till mailen.
För det andra så har inte mina pengar kommit in på kontot.
För det tredje så har idioterna på tre inte skickat ut min faktura.
För det fjärde skulle jag åkt till Ikea imorn, but "no money no funny"!
För det femte skulle jag så gärna vilja ta ett glas vitt men kan inte.
För det sjätte känns en cigg ganska lockande just nu, men inte de heller.
För det sjunde börjar jag få huvudvärk - IGEN!
För det åttonde mår jag illa och funderar på om det blir toahäng även idag.
För det nionde fick jag börja morgonen med att skura melon som hade exploderat.
För det tionde så drömde jag värsta mardrömmen i natt!


Nu ska jag försöka få i mig någonting, även fast det tar emot. Men magen är helt tom efter all uppkastning igår, hoppas det får stanna kvar idag. Sorry för den sjukt äckliga informationen, men att vara gravid är inte en dans på rosor ska ni veta!


Be careful...
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Stackare "/ Du verkar inte ha det lätt! Va tråkigt att du mår så dåligt under graviditeten, kan vara så de första 3 mån. Hoppas att det släpper snart. Ta hand om dig vännen! Kram

Postat av: Monkey

kan tänka mig att det blir en stor omställning, men vad bra att ni båda hade prata om det och att ni var överens =) hoppas verkligen att allt går bra! Kan tänka mig att det är en pärs att vara gravid och få ett barn. men du klarar det fint ska du se =) kramar!!

2010-05-28 @ 16:47:01
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: pimpXprincess

Fy vad jobbigt :/ Hoppas att det blir medvind för dig snart!

2010-05-29 @ 10:48:17
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Haft en bra fredag? =D

2010-05-29 @ 12:20:23
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv; Hehe, jo det är väl så :) Hehe tack tack ! Vilka hundar är dina då?

2010-06-01 @ 18:02:56
URL: http://berlaansky.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se