"Jag är hungrig, jag vill ha mat!"



Det är sjukt, för jag har egentligen så mycket jag måste berätta för er läsare och så många bilder att visa er. Men pga. av en jädrans sladd så kommer jag inte in på min egna dator. Komplicerat fall, orkar inte berätta mer. Mario har i alla fall lovat mig att fixa det så förhoppningsvis kanske det är löst tills imorgon? I sure hope so!

Har varit ute den största delen av dagen idag, hur kan man välja att sitta inne när solen gassar på för fullt? Don't get it! Har spenderat tid med brollan och hans flicka Bells, jätte mysigt faktiskt.

Nu måste jag dock försöka hitta något att slänga i magen, den skriker efter mat! Eller så är det bebben som gör det? Don't know, men hungrig är jag i alla fall.

Tjingeling!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Svar: Jodå, med mig är det bra. Hur är det själv? Hur känns det med magen och allt det där? :)



Haha, jag förstår att du inte har haft tid till det. Men det gör inget, jag kikar in här när du uppdaterar även om det är sällan. Det är viktigast att du tar hand om dig och bebben :) Skönt att du känner dig piggare i alla fall!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se