Dagens sug.



Har precis slängt i mig dagens frulle som bestod av polarbröd med falukorv, ja jag vet falukorv?? Kan ju konstatera att man blir sugen på allt möjligt konstigt när man e på smällen. Det som satt sig hårdast hos mig är vattenmelon så ett stort tack till bästa mamma som köpte en hel åt mig igår, de behövdes verkligen!

By the way!!! Älskling tog körkortet i lördags, fan va jag är lycklig över det. Det behövdes verkligen, särskilt nu när vi ska ha barn och allt. Kunde inte ha kommit mer lägligare, nu är det bara själva bilen som fattas. Men den kommer snart den med. Igår va vi å kollade på radhus också, yes - här går det undan! Dock va det ingenting för oss! Hela området fick mig liksom deprimerad på nå sätt... Men vi fortsätter leta å förhoppningsvis hittar vi något som passar oss snart.

Mer då? Mario har fortfarande inte fixat min data, men han skulle göra det idag sa han. Så jag håller tummarna, för då blir de en massa bilder från under tiden jag INTE hunnit med bloggen. Kanske slänger jag upp en bild på magen också? Ja, för jag har faktiskt börjat få en liten mage jag...

Nu ska jag dra igång en storstäd här hemma, so long!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Fan vad kul med bebis, bil, hus och hela köret! :D


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se