Aldrig mer nykter på en fest.



Fast med tanke på att det är sex månader kvar innan bebben kommer så lär det ju vankas fler fester utan alkohol för fröken Sjöbeck. Det suger! I alla fall när onyktra människor inte kan kontrollera sig på fyllan. Är ni också såna? Såna som blir en helt annan människa så fort ni fått lite alkohol i er? Jag diggar inte dessa personer, faktum är att såna personer får mig att ruttna och bara vilja gå hem. Jobbiga människor går ann när man själv är på pickalurven, då kan man faktiskt stå ut på ett helt annat sätt. Men nykter? Nej fy fan! Tror jag kommer hålla mig hemma i slutändan, kanske...

För övrigt har dagen faktiskt varit bra, jag spydde bara en gång imorse och efter det har jag mått finemangen. Passade världens bästa brorson och klippte även hans hår, han va så duktig så lillprinsen. Efter det begav sig jag och älskling till Ikea, där blev det lite småshopping och till att välja ut diverse grejer till balkongen och till våran efterlängtade bebbe. Hittade ett par schyssta men dyra solstolar samt skötbord och spjälsäng, riktigt fina grejer faktiskt. När vi väl kom hem va det bara att gå till morsan igen, där bjöds det på "whiskey provning" och mat. Inte för att whiskey skulle vara något för mig, då jag rent ut sagt hatar skiten. Men älsklingen kände sig sugen... Å ja, de va trevligt... Ett tag... Men trött som jag va så bestämde vi oss för att röra oss hemmåt redan runt tio tiden. Så nu sitter jag här, med en ond rygg och en trött kropp efter att ha tagit å fixat å trixat här hemma. Men jag är nöjd, nöjd och lycklig.



Be careful...
Postat av: Marcus

Sv; aa det har jag haft själv? :-)

Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Nu har du chansen att bli MODELL FÖR EN DAG tillsammans med någon du tycker om. Du kommer att bli sminkad av en riktigt stylist och fotad av ett riktigt proffs!



Var med och tävla du också!



Kramis <3

2010-05-30 @ 12:23:04
URL: http://ammis.se
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Ja personer som blir helt ombytta när de dricker är jobbiga... jag kan vara nykter ibland, men mycket handlar om vilka man är med och ens humör för kvällen om man har kul.



Kul med ikea :)



Jobbigt med morgonillamående... hoppas det går över snart!



sv: Haha vad bra :)



Jo jag måste ju det... Jobbar på det. Förhoppningsvis blir det bättre i sommar för jag har inte fått så mycket jobbtider. Men det förstör ju ekonomin tyvärr.



Pluggat, men shoppat lite :) Kan bara inte lägga upp bilder på bloggen för har tappat bort kamerasladden och mobilen är på lagning...

Har du gjort något mer kul än det du beskrev?

2010-05-30 @ 12:31:42
URL: http://anile.se
Postat av: Sara

Hur har graviditeten vart såhär långt?

2010-05-30 @ 12:38:05
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: kajsa

Vad bra då =)

2010-05-30 @ 13:27:34
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker det kan vara riktigt roande att vara på fest i nyktert tillstånd. däremot ska jag avråda dej från att ens gå nära fulla människor när magen börjar synas, då den förvandlas till en allmän plats. till och med för folk men inte känner.

2010-05-30 @ 14:09:01
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: emmelist

oj... ja jag vet inte. den dagen det händer i guess :P men inget vi siktar mot nu iaf :D

2010-05-30 @ 14:29:44
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

det har jag absolut :D själv då?!:D

2010-05-30 @ 15:07:50
URL: http://myzaans.se

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se