Vad sägs om en smyckestävling igen?



Tjenixen! Allt bra med er där ute? Jag känner mig på G idag, riktigt på G! Hade jag inte varit på smällen hade jag förmodligen dragit ihop ett gäng å dragit in till stans alla härliga uteserveringar, hällt i mig mängder med drinkar och rökt ett x-antal cigaretter. Men noppe, inte den här sommarn inte. Men det är det värt, som fan! Kommer få någon som betyder mer än livet själv, en som jag kommer älska och skydda av hela mitt hjärta i resten av mitt liv. Självklart är det värt nio nyktra månader för det, no doubt!

Hur som haver, funtar på om jag ska sätta mig på ballen å bygga lite
smycken. Vad säger ni, låter en kommande smyckestävling intressant? Sist lottades det här underbara smycket ut till en jätte söt tjej som är supernöjd med det. Tyck till i kommentarsfältet så ska jag se vad jag kan ordna!

Som ni kanske märkt har jag tagit bort valet att "granska" kommentarerna innan de publiceras, sköter ni er låter jag det fortsätta så. Men förekommer det en massa spamm samt gratis reklam eller personliga påhopp så ändrar jag på en gång!


Be careful...
Postat av: Veronica, Gravid i v35 ♥

Nej verkligen inte, har sjukt ont och kan knappt röra mig "/ hoppas på att det går över!



Du behöver inte be om ursäkt vännen. Jag och säkert alla andra, förstår att man inte kan ha tid till allt hela tiden. Jag vet själv hur det är! Inte ska du sitta och svara på en massa kommentarer om du känner att du inte har tid. Jisses, inget att be om ursäkt för!



Hehe, ja nu är jag en riktig tjockis, och nu är det absolut inte långt kvar, jag lääääängtar! :)



Ja du passar jätte bra i båda två, men behåll det ljusa över sommarn du :)



Såg att du snart ska på UL, gud så mysigt :)



Hoppas allt är bra. Kramar

Postat av: amanda

sv: varsågod, Ja allt är bra , sj ?

2010-06-17 @ 21:11:28
URL: http://mandous.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se