Tungproblem...



Trött? Mhm... Särskilt när jag sitter å försöker få bort något på tungan... som jag efter ett tag inser är min piercing. Då är man trött, riktigt trött!

Sitter just nu och försöker få i mig lite vaniljyoghurt med jordgubbar, men idag är det trögt på den fronten. Känner mig mer illamående än hungrig, men jag måste äta annars kommer jag att hungra ihjäl mig senare. Dagens planer ser ut som så att åka på den där kursen (som varje dag, suck!), ut på en långis med hundarna, sova och ha tvättstugan. Att sova låter mest lockande i nuläget, men senare lär det nog vara prommisen som lockar...

Måste ta tag i era kommentarer också, this is so not working anymore. Skärpning!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Haha, vad trött du måste ha varit! xD

Postat av: marcus

hej allt bra med dig???? =)

2010-06-15 @ 16:24:30
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här uppe rekommenderar de att man tar ut den, om olyckan är framme och den ramlar isär kan det skada bebisen påstår de. Ingen aning om det ligger ett korn av sanning i det eller ej.



Klappa min systerdotter :)



Kram/Iza

2010-06-15 @ 21:58:49
Postat av: Linda - 16år och flyttat hemifrån

Åhh jag vill också pierca tungan!

2010-06-16 @ 16:29:37
URL: http://lhedwall.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se