Today I feel great!



Jag sa ju det, att jag skulle må mycket bättre idag. Jävla hormoner säger jag bara, att ena sekunden vara deppig å ledsen medans man i nästa är glad och lycklig (?) De går liksom inte ihop, jag är inte van vid att känna så. Undrar om man någonsin blir det? Inte nog med det så har jag hört att det bara blir värre med tiden, kul! Ni kan alltså se fram emot en massa svägningar vad det gäller inläggen här också. Även om jag kanske inte bör ta med allt i bloggen så handlar den fortfarande om mig och mitt liv, därav får ni stå ut med känslomässiga inlägg från grinmaja också!

Vi kom ialla fall nyss hem från att ha varit å fikat med
Mysan, Steven och självklart lilla Liam som växer så det knakar - gullungen! Hon är så bra min kära vän, Mysan alltså. Hon förklarar, ger råd och svarar på alla tusen frågor jag har. Det är riktigt skönt att ha en bästa vän som redan gått igenom allt det där, som vet hur jag känner och vad som försigår inom mig. Det gör mig starkare, så tusen tack hjärtat mitt ♥

Vi funtar på att dra till Dalarö å mysa med glass vid hamnen, det är ju sjukt bra väder ute så why not liksom? Vad ska ni hitta på en lördag som denna?




Ni har vell inte glömt att anmäla er till tävlingen där du har chans att vinna ett smycke jag designat? Tävlingen avslutas imorgon så passa på!


Be careful...
Postat av: Bloggarmaja

Haha hormoner är awsome, jobbiga som fan!

Postat av: ...ANILE...ELINA...

Jobbigt med humörsvängningar :(



Låter mysigt med glass i det fina vädret :) Jag ska iväg och fira en kompis efter att jag pluggat.



sv: Haha ok, jag har haft äta gott dagar för länge nu... Jag kommer väl snat se gravid ut utan att vara ;)



Ja det skulle vara jobbigt om man inte är överens om att behålla eller abort. Tur att ni va överens :) Man vill ju inte förstöra för sin kille eller sitt förhållande, och är man ett par så förstör det kanske förhållandet om man inte är överens.



Okey då gör ju du ditt jobb :) Jag försöker också göra endel hemma men hinner inte allt så vi gör ungefär lika mycket hemma tror jag... kanske att jag gör något mer :P



Okey vad kul :D ksa bli väldigt intressant att se vad du beställde och vad du tycker om sakerna :)



Klart jag ville, smycket är ju jättefint :) Kul att du lottar ut det :)

2010-06-05 @ 17:15:43
URL: http://anile.se
Postat av: CAMIE

SV: Tid har jag absolut =) Det är bara pengarna som fattas och det har jag börjat spara på ^^, Sen måste jag såklar hitta en bra uppfödare och det kan ju också ta lite tid :) Vart köpte du dina hundar? =)

2010-06-05 @ 19:18:04
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Åh vilken tur att du mår bättre gumman :)



Svar: Ja men verkligen, det är inte billigt med alla bebis saker, man önskar att man hade lite mer pengar :P Även fast man redan har allt som behövs till bebis så vill man ändå ha mer :p Men så är det ju alltid!! :p



Åh, va duktig du är då! Jag måste också börja ta med mig en flaska vatten så fort jag ska iväg, för jag dricker alldeles för dåligt.. Måste sätta upp en lapp på dörren där det står "GLÖM EJ VATTEN" haha :P



Har väldigt mycket sammandragningar, men annars är allt bra med mig :) Hur är det själv gull? :)

2010-06-05 @ 20:05:40
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Skönt att det går upp ibland i alla fall ;)



Han är en amstaff :)



Haha ja, det kan jag tänka mig. Och jag längtar fan också, jag vill se den lille pojken/lilla flickan! :D hehe!

2010-06-05 @ 22:33:56
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack! jo det är bra med mig:) haft en bra lördag då?

2010-06-05 @ 23:08:46
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, men inte om jag inte har ordning på mitt liv. Tycker inte jag har det. Först ska jag bort från en liten pissssstad. Haha.

2010-06-06 @ 00:54:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: J U L I A

SV: Jag trivs till 100% med att vara mormon och när man gör det så känns det inte som att det är några regler man följer. Men visst kan det kännas som mycket när man kommer "utifrån". När jag var lite yngre gick jag inte till kyrkan eftersom att jag tyckte det var fjantigt och att det var just många regler att följa. Men nu känns det bara som att jag gör allt av egen fri vilja och att jag gör det som är rätt.

Jag älskar att komma på barnnamn! Ibland när jag har tråkigt skriver jag upp listor med namn, haha.

2010-06-06 @ 08:16:07
URL: http://hagerblom.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha okej men det är ju härligt. Frukost är det bästa målet på dagen.



Sv: Nej det tror jag inte iaf. Jag gör inte det. Vill inte ta några risker alls. Sen ska du skydda dig med solskyddsfaktor för det är lätt att få pigmentförändringar i huden som gravid som INTE går bort. Så bättre ta det lugnt med solen :)

2010-06-06 @ 11:16:17
URL: http://aniit.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se