I could really use a a wish right now, wish right now, wish right now.

Vill ni att jag ska skriva från hjärtat? Fine, here you go! Jag känner mig ensam, värdelös och helt jävla misslyckad. Den jag blivit, med alla hormoner... Den personen, det är inte jag...
Jag ser så fruktansvärt mycket fram emot vårat lilla mirakel, men vägen dit är inte lika lätt som jag trodde att den skulle vara. Alla känslor, vart kommer dom ifrån? Varför känner jag så här? Vem har jag blivit egentligen?

Ensamheten är värst, för det finns inte riktigt någon som förstår. Jag vet att jag inte är ensam, att jag har min underbara familj och mina fina vänner som alltid finns där och ställer upp. Men vissa saker måste man gå igenom ensam, vissa saker kan inte ens de närmaste förstå hur mycket man än försöker förklara.

Nej, det har inte hänt något och dagen har faktiskt varit riktigt bra, särskilt kvällen som jag spenderade med mina älsklingsbrudar. Men ensamma nätter, dom klarar jag inte av längre för då kommer allting upp. Alla dom där jävla känslorna och rädslan för framtiden. Men oroa er inte, för snart kommer allting kännas bra igen och snart kommer Mario hem. 

Det är bara jobbigt för stunden...





Be careful...
Postat av: pappsen

Hej min Kära dotter.Livet är som en bergodalbana, det går upp och ner, men jag lovar dig när det lilla knytet ligger i din famn, så kommer hela ditt liv att förändras.Låt hormonerna ha sin gilla gång, det hör till, hihi.Love You...Pappa......

2010-06-05 @ 09:21:07
Postat av: Nathalie

hur mår du idag?:)

Postat av: pimpXprincess

Hoppas att alla hormoner slutar spöka och ställa till det för dig snart!

2010-06-05 @ 09:51:37
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Då är vi två!! Jag känner precis likadant!



Men vänta du bara, det blir värre ju längre tid in i graviditeten du går :p (kanske inte är så för alla) Vill absolut inte skrämma upp dig eller något, men alla dessa hormoner och humörsvängningar, tröttheten blir värre. Det blev det för mig iallafall!



Men kom ihåg, du är aldrig ensam!

2010-06-05 @ 14:47:23
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Diana

Brukar själv ha sådana dagar, så vet hur det känns. Efter en bilkrock fick jag en rejäl skallskada som gör att jag mår dåligt för det mesta. Plus att jag haft dålig uppväxt, vill ge det bästa till mitt barn med tiden. Vill ge all kärlek som jag inte fick! :)

2010-06-06 @ 16:51:01
URL: http://berlaansky.blogg.se/
Postat av: Patricia

Åhh snacka om att man känner igen sig. Jätte bra förklarat, visade min kille så han skulle fatta att det är fler som har det så :p

2010-08-29 @ 16:41:32

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se