Förväntansfull!



Ni har säkert undrat vart jag tagit vägen den senaste tiden? Well, det har jag med gjort! Helgen va så fullspäckad att jag inte hade tid till bloggen - tyvärr. Igår och idag har jag legat hemma i en jävla hemsk huvudvärk, det är verkligen på tiden att jag köper dom där jävla järntabletter å får upp mitt järnvärde innan det går så långt att jag inte ens orkar mig upp från sängen! Imorgon är en bra dag till det, kanske. Eller om jag har tid vill säga, kommer liksom ha fullt upp hela dagen. Först ska vi ju på de stora ultraljudet, åh så spännande det ska bli. Äntligen får vi reda på om det är en son eller dotter vi väntar, som jag längtat! Om nu inte bebben bestämt sig för att knipa med benen och låta oss fortsätta gå frågvisa, det skulle liksom vara min vanliga otur. Efter Ul blir det till läkaren och efter det direkt till barnmorskan, som jag i övrigt ska be om att få ha kvar som min bm. Hoppas de går att ordna för hon va verkligen helt underbar! Efter allt flängande blir det bio med Mysan och resten av gänget, ska bli riktigt skoj. Som jag längtat efter att få se Twighlight`s nya Eclipse, det är så jobbigt när dom lämnar en mitt i spänningen filmen innan.

Nu ska jag sova, om ja kommer kunna. Känner mig liksom som ett barn natten innan julafton, fast det här är bättre än en massa julklappar. För de är nå speciellt med att få se ens lilla barn ♥ Ingenting - absolut ingenting slår det! Det är en känsla jag hoppas att varje levande individ får uppleva, för den känslan går verkligen inte att beskriva med ord!

Good night sweethearts!


Be careful...
Postat av: Veronica, Gravid i v37 ♥

Va mysigt :) Äntligen ska ni få se er lilla prins/prinsessa :) UL är underbart! Kram


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se