Feelings... They are everywhere!

Kan ni verkligen granska er själva från topp till tå både vad det gäller positivt och negativt? Kan ni kritisera er själva utan att bli arga? Har ni styrkan till att våga skriva ner era innersta känslor och blotta det för den som vill? Jag ska göra det nu, jag ska skita i vad folk tycker. Nu ska ni få veta vad som i denna stund döljer sig inom mig...



- Jag känner ångest över att jag inte svarat på alla kommentarer, men pressen blir för mycket och för att vara ärlig - det tar för lång tid! Jag kan inte spendera min tid genom att svara på kommentarer varje dag, även fast jag vill. Där kommer ångesten, det känns som om jag sviker er läsare om och om igen...

- Jag sitter starkt och funderar på vad jag ska göra med Gucci om han inte blir bättre på "vaktfronten" när bebis kommer. Han kan inte hålla på att skälla till högt som fan för att han hör något som han inte tycker skulle ha låtit. Förhoppningsvis är det bara en "valpgrej", annars får jag vell ringa hit Cesar Millan eller något.

- Jag känner en rädsla över vad framtiden har att ge, hur ser mitt liv ut om några år? Tänk att jag då kommer ha en dotter eller en son att ta hand om. Tänk er att jag, lilla jag kommer bli mamma. Det är helt sjukt, helt otroligt! Hade någon sagt det till mig för några år sen så hade jag trott på det lika mycket som jag bryr mig om en fis i rymden, inte alls med andra ord!

- Jag läntar så innerligt efter att få göra det stora ultraljudet som äger rum om cirkus två veckor, det kommer bli så härligt att få se min lilla älskling igen och än bättre, att äntligen få veta om det är en han eller hon. Åh så nyfiken jag är!

- Jag funderar på hur länge jag kommer kunna gå runt och låtsas som om allt är bra när det när som helst känns som om ryggen ska gå av i mitten och som om bäckenet ska slitas ut på vardera sida? Smärtan är hemsk! Som om det va nog har jag även börjat få huvudvärk och migränanfall från och till. Gud vad har jag gjort dig för ont? Just det, jag har ju aldrig trott på dig!

Nehe ni, nu ska jag hoppe i säng. Va glada över att ni får tagit del av mina känslor och tankar at the moment, sånt brukar jag ju inte ha tid med!

GOD NATT!


Be careful...
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Inte ska du säga att allt är bra när det inte är. Man får klaga! Får man inte ut det blir man ju galen... Ja bloggen kan både vara kul men också gansk stressande när man har kommentarer väntande. Ta den tid du behöver och stressa inte!



Migränen kanske kom för att du har spänningar från ryggsmärtorna? Hoppas att du mår bättre snart!



spännande med att veta om det är en tjej eller kille :) Hoppas det löser sig med vovven!



Kram

Postat av: Anna

Tss, du har verkligen styrka tjejen, gillar dig starkt!



Att trots allt man går igenom och det tuffa man möter varje dag, så tänker man på det positiva som kommer.

2010-08-20 @ 20:07:14
URL: http://avoryshop.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se