Bläää...

Åh gud, jag dör... Den här jävla ryggen tar kol på mig, det är nog ischiasen som spökar. Folk säger att jag borde gå till läkaren, men jag orkar inte... inte nu... Ska åka på den där kursen, som jag inte får ut ett skit av men som jag måste gå på varenda jävla dag i 14 veckors tid! Sen ska jag hem å sova, sova bort smärtan. Jag känner mig som en stel jävla zombi idag, nej vänta! En TJOCK STEL ZOMBI, nu blev det rätt. Ångesten börjar smått komma fram över att jag inte kan ha alla mina kläder, fick pressa mig i mina jeans idag och skippa i att knäppa. Det gick precis... en till två veckor till och jag får lämna mina älskade jeans bakom mig i några månader dom också, det suger! Men i slutändan är det hela värt det, bara det att jag har svårt att glädjas då ryggen ger mig så mycket smärta och besvär...


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Hoppas att ryggen din blir bättre snart! :)

Postat av: Veronica, Gravid i v35 ♥

Stackare "/ hoppas det går över!



Btw, jag ääälskar halsbandet :) Bär det varje dag, och det är många som frågar mig vart jag köpt det för att dom tycker det är så fint :)

2010-06-14 @ 21:21:47
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Tilda

Hoppas din rygg blir bättre!

2010-06-16 @ 14:30:17
URL: http://tildajaremo.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se